Tuesday, February 16, 2010

Ada usaha memujuk orang-orang lama PKR Bayan Baru


Menurut maklumat yang sangat2 boleh dipercayai, orang-orang Zahrain kini sedang berusaha memujuk orang-orang lama (pejuang2/reformis/pengasas) PKR Bayan Baru untuk sama2 ke lubang taik!!

Cara pujukan dibuat adalah dengan menghantar SMS memohon individu2 terpilih tersebut memikirkan kembali perjuangan PKR yang tidak menguntungkan.

Zahrain tidak akan melompat kepada UMNO, sebaliknya beliau dan beberapa ekor yang lain akan menyeberang ke parti baru yang ditubuhkan di Pulau Pinang iaitu Parti Cinta Malaysia.

Dengan harapan dapat menjawat jawatan pemimpin tertinggi parti terbabit, tidak hairanlah jika sebelum ini beliau dikatakan seorang yang gila kepada pangkat dan kedudukan.

Tan Tee Beng juga bakal mengikut jejak langkah Zahrain, kita tunggu dan lihat.....
Pendedahan demi pendedahan bakal menyusul..................

"Dari Barisan Najis mereka datang, kepada Barisan Najis jua lah mereka akan kembali."

2 comments:

  1. sapa dia orang2 zahrain? ismail ali @ mail kerang? annuar ismail? jamil md nor @ jamil jari 6 @ jj6? fauziah mahadi @ FM? sapa dia orang zahrain dok ada kat bayna baru tu? FM dah tak jadi Pemangku Ketua Wanita B.Baru, Annuar Ismail dah tak aktif dengan AMK B.Baru...

    tapi kalau si Pak Mail Kerang, la ni jadi SUK Pusat Khidmat Ahli Parlimen BEBAS kat D'Piazza Mall, Bayan Baru (dekat stadium PISA)...sapa sangat la nak dengaq sora2 ajak si Pak Mail Kerang ni...??? Hhhmmmmmm...

    ReplyDelete
  2. Ada la balaci2 DZ yg dok pujuk otai2 KeADILan di era 1999 dulu...

    Harapan depa dapat kumpul 10-15 orang pun jadi la. Bila buat PC tak la nampak kosong sangat belakang DZ.

    Parti Cinta Malaysia Bahagian Bayan Baru....

    ReplyDelete